Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Okręgu Częstochowskiego Spółka Akcyjna w Częstochowie  realizuje projekt pn. „Wdrożenie Internetowego Biura Obsługi Klienta oraz systemu zdalnego odczytu wodomierzy na potrzeby klientów Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Okręgu Częstochowskiego S.A. w Częstochowie”

Wartość projektu: 1 089 354,12 PLN

Wartość dofinansowania: 689 731,65 PLN

 

Przedmiotem projektu jest wdrożenie Internetowego Biura Obsługi Klienta (eBOK) oraz dostawa sprzętu i oprogramowania umożliwiającego zdalny odczyt wodomierzy.

Internetowe Biuro Obsługi Klienta (eBOK) zostało zaprojektowane jako wygodne narzędzie za pomocą którego, klienci PWiK S.A. w Częstochowie będą mogli sprawnie i szybko przekazać oraz pozyskać informacje. Internetowe Biura Obsługi Klienta (eBOK) składa się z czterech modułów do których zaliczamy: Dane kontrahenta, Faktury i saldo, Umowy oraz Sprawy (wnioski internetowe).

 

 

Informacje źródłowe na temat Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 znajdują się na stronie www.rpo.silesia-region.pl.

 

Nazwa pliku Typ pliku Rozmiar pliku Pobierz
Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego.pdf pdf 188,68 KB Pobierz
Logo

Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Okręgu Częstochowskiego S.A. w Częstochowie
42-202 Częstochowa, ul. Jaskrowska 14/20
Sąd rejestrowy: Sąd Rejonowy w Częstochowie Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego - Nr KRS 0000057953
Kraj: Polska; województwo: Śląskie; powiat: Częstochowa, gmina: Częstochowa, miejscowość: Częstochowa
NIP: PL 5730003841, REGON: 150354701
Wysokość kapitału zakładowego: 101.074.600,00zł., pokryty w całości.
e-mail: poczta@pwik.czest.pl